Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 11:27:28 +0300

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/06457 
aadressile Harju maakond, Kose vald, Paunküla, Proosa, Harju maakond, Kose 
vald, Paunküla, Proosa, Harju maakond, Kose vald, Paunküla, Proosa (Elamu, 
Garaaz, Fantoomrajatis) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitusprojekti kohaselt rajatakse 11207 
Paunküla-Vetla teelt Proosa katastriüksusele kruusakattega tee.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27123672>  (menetlus nr: 
434733), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (ILLE VIIRON) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister